Wedle najnowszych danych, w naszym kraju z internetu korzysta 30,63 miliona osób. Google to największa wyszukiwarka na świecie. Według 2020 roku z Google korzysta 96,83% użytkowników z Polski. Dlatego jeśli nie jesteś gotowy na utratę połowy klientów, potrzebujesz reklamy kontekstowej Google. Google Ads przy stosunkowo niewielkim budżecie zapewnia wysokie wyniki, przyciągając docelowych odbiorców do twojej strony internetowej.
Korzyści z reklamy kontekstowej:
– Płacisz tylko za przejście użytkownika docelowego do serwisu.
– Większość odwiedzających Twoją reklamę to Twoi potencjalni klienci.
– Możliwość wyboru regionu i czasu wyświetlania reklam.
– Przejrzyste statystyki.
– Możliwość dokładnego zaplanowania budżetu reklamowego

Instagram posiada w Polsce 7,3 miliona użytkowników. Zaletą treści tego serwisu społecznościowego jest jego popularność wśród użytkowników oraz duża szybkość dystrybucji. Zalety tej platformy reklamowej doceniło już 1,5 miliona firm na całym świecie. To „najmłodszy” serwis społecznościowy – wiek użytkowników nie przekracza 30 lat. Kampanie reklamowe w Instagram będą skuteczne w następujących obszarach:
– internetowe sklepy odzieżowe;
– kawiarnie i restauracje;
– salony kosmetyczne, salony fryzjerskie;
– rozrywka (koncerty, imprezy);
– szkolenia (seminaria, szkolenia);
– branża projektowa: meble, elementy wyposażenia wnętrz, usługi projektowe;
– działalność turystyczna: hotele, organizatorzy wycieczek, linie lotnicze;
– towary dla dzieci.
Reklama będzie wyświetlana w kanale użytkowników określonych jako grupa docelowa. Nawet jeśli właściciele kont nie śledzą Twojego profilu, ale są wśród potencjalnych klientów, zobaczą Twoją reklamę. Zaletą reklam ц Instagram jest to, że płacisz tylko za wyświetlenia docelowych użytkowników!
I
Pierwsza, ogromna i popularna sieć społecznościowa na świecie. Facebook w Polsce to 16 milionów użytkowników. Skuteczne umieszczanie reklam na Facebooku: reklamy ukierunkowane, promocja postów, reklamy wideo, reklamy w Facebook Messenger.
Aby Twoja reklama stała się skutecznym narzędziem zwiększania sprzedaży, wykonamy następujące czynności:
– przeanalizujemy Twoją propozycję i dobierzemy do niej odpowiednią grupę docelową;
– opracujemy strategię promocji;
– stworzymy treści reklamowe (banery, teksty), które przyciągną użytkownika, a tym samym zapewnią skuteczność kampanii;
– będziemy śledzić wyniki, aby w razie potrzeby dostosować strategię w czasie.
Zalety reklamy na Facebooku
– koszt. Reklama na Facebooku jest tańsza – średni koszt kliknięcia w sieci społecznościowej jest niższy niż w Google AdWords;
– różne opcje płatności. Możesz zapłacić za wyświetlenie reklamy lub interakcję z reklamą;
– precyzyjna regulacja reklam. Facebook umożliwia dostosowanie wyników wyszukiwania dla tych użytkowników, którzy są Twoi potencjalni klienci. Uwzględnia się wszystko: od położenia geograficznego, płci i wieku po poziom dochodów i preferencje żywieniowe.
Wszyscy znają portal YouTube, ale nie każdy wie, że jest to także sieć społecznościowa. Oznacza to, że ukierunkowane reklamy mogą być uruchamiane również w serwisie YouTube. W ciągu ostatniego miesiąca aż 92% wszystkich użytkowników internetu korzystało z YouTube. Jakie reklamy są dostępne w YouTube? Mogą to być zarówno krótkie filmy trwające 5 sekund, jak i długie filmy.
Opcje reklam typu In-Stream:
– reklama typu pre-roll to wideo, które jest uruchamiane przed filmem wybranym przez użytkownika do oglądania. Można pominąć lub nie;
– mid-roll – krótka reklama, która przerywa wyświetlanie treści wideo, trwa tylko 10-15 sekund, przerywając wyświetlanie, gdy nastąpi logiczna pauza;
– reklama typu post-roll to mały film, który jest wyświetlany użytkownikowi po obejrzeniu filmu.
TrueView Video Discovery – wyświetlanie reklamy użytkownikam na liście podobnych filmów i na stronie wyników wyszukiwania
